Jo bedre geografiske afgrænsning af dine produkter, desto bedre placeringer får du ved søgninger i et afgrænset geografisk område.
En isbar i Næstved kan bruge lokal SEO til at få bedre placeringer i søgninger af personer, der opholder sig i Næstved. Google ved hvor en person er når de søger efter en isbar og viser de lokale muligheder for kunden.
Hos Google bruges My Business profilen til at få ruteanvisninger i Google Map’s og vise My Business profilen i søgeresultater på Google Search Console (GSC).
Mange er allerede oprettet af Google i My Business baseret på informationer fra virksomhedsregistre, vejviserer og andre offentlige tjenester. Ved at tage ejerskab af My Business profilen og selv administrer den vil i forbedre jeres placeringer i Goole søgninger.
Det er vigtigt at My Business informationer er udfyldt korrekt som adresse, kontaktinformationer og åbningstider. Ofte er det disse lokale kunder er på udkig efter. Det kan også være anmeldelser fra tidligere besøgende og kunder. Den gør det nemt for dine nuværende og nye kunder at finde jer hurtigt og få de mest vigtige informationer om virksomheden.